Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1 – TARAFLAR

1.1. SATICI: Adı Soyadı: Nazife Yaşar Marka Adı: Roselora Adres: Zümrütevler mah. Ümit kaftancıoğlu cad. no: 50/5 MALTEPE/İSTANBUL E-Posta: info@roselora.com

1.2. ALICI: Bu sözleşme, www.roselora.com internet sitesinden alışveriş yapan müşteri (Bundan böyle “ALICI” olarak anılacaktır) ile SATICI arasında aşağıda belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde elektronik ortamda kurulmuştur.

MADDE 2 – KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın SATICI’ya ait www.roselora.com internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı, nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN VE FİYATI

Ürünlerin cinsi, türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dâhil satış bedeli, ALICI’nın sipariş işlemini tamamladığı andaki bilgilerde ve faturada belirtildiği gibidir.

MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER

4.1. ALICI, www.roselora.com internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. 4.2. Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde yer alan ön bilgiler içinde açıklanan süre zarfında ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. 4.3. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. 4.4. Ürünün teslimatı için bedelinin ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

MADDE 5 – CAYMA HAKKI

ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI’ya e-posta veya yazılı bildirimde bulunulması şarttır.

MADDE 6 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER (İSTİSNALAR)

Yönetmelik gereği ve hijyen kuralları sebebiyle aşağıdaki durumlarda cayma hakkı kullanılamaz:

  • a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler (Külçe altın vb. hariç, işçilikli takılar bu kapsama girmemektedir ancak iade politikamızdaki diğer maddeler geçerlidir).
  • b) Kişiye Özel Ürünler: Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar. (Örneğin: Üzerine isim/tarih yazılan kolyeler, alıcının parmak ölçüsüne göre özel olarak yapılan/küçültülen yüzükler).
  • c) Hijyenik Ürünler: Tesliminden sonra ambalajı, bandı, mührü, paketi gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar. (Özellikle küpe kategorisindeki ürünler, denenmiş dahi olsa hijyen sebebiyle iade alınmamaktadır).

MADDE 7 – UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile SATICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

Tarih: [Tarih Otomatik İşler] SATICI: Roselora ALICI: [Müşteri Adı Soyadı]

Alışveriş Sepeti
Scroll to Top